Pelgrimstocht-India-GNZ.reismee.nl

Thuis!

Lieve mensen,

Ik ben gisten veilig thuisgekomen. Ik bleek een vlucht eerder geboekt te hebben dan de anderen. Ik was op het vliegtuig op hen aan het wachten. Geshela stond in een hele lange rij bij de douane en ik was bang dat zij hierdoor hun vlucht zouden missen. Toen de boarding tijd om was vroeg ik naar de lijst van passagiers en toen bleek dat zij niet op de lijst stonden van mijn vlucht. Ik heb toen snel ( onder het goedkeurende oog van een jonge steward) een bericht geplaatst op onze groeps-app maar die blijken ze veel te laat gelezen te hebben met de nodige onrust bij hen als gevolg. Jammer.

Deze reis kan met recht een spirituele reis genoemd worden. Ik heb kunnen ervaren dat mijn angst om alleen te reizen, ook in het donker, niet altijd terecht is. Ik heb veel aardige mensen ontmoet en dat heeft me echt goed gedaan. Ook de beoefening van geduld heeft ervoor kunnen zorgen dat mijn geest positief is gebleven ondanks alle hindernissen die ik ervaren heb. Voor mij slaat de balans van deze reis duidelijk naar de positieve kant uit. Met name Sarnath en Dharamsala springen er voor mij als hoogtepunten uit. Ik ben rijker thuisgekomen dan ik vertrok. India is een fantastisch land. Ik heb er enorm van kunnen genieten en ik kom er graag weer terug. Dank voor al jullie reacties en ik zal de komende tijd nog foto’s en filmpjes bijplaatsen die ik eerst nog moet uploaden... eindelijk weer stabiel internet!

Een hartegroetvoor deze mooie planeeten voor alle levende wezens, zichtbaar en onzichtbaar met wie we samen in dit universum vertoeven. Fabiola

Reacties

Reacties

Koenraad

Goede thuiskomst . Een hop naar Kerala zat er niet in . Ik blijf hier tot 24 december . Kreeg wel bezoek van de Nepalese familie waar we vijf jaar geleden wat contact mee hadden . De grootvader wil mij ook per se zien . Binnen twintig dagen zou hij ook eens overvliegen! 1750 km doen om eens hallo te zeggen ,wij zouden het niet doen . Maar het heeft me natuurlijk wat gedaan . Mijn toestand is nog niet echt verbeterd .

Ton

Fabiola welkom weer veilig thuis en bedankt dat ik heb mogen mee genieten.

Wim

Welkom terug. Was leuk dat je me deelgenoot van jouw belevenissen en overpeinzingen maakte. Wij vinden het leuk je weer eens in Zutphen te zien!

Karin Rutgers

Welkom thuis Fabiola en bedankt voor je openheid. Ik heb genoten van je verhalen

Carla

Welkom thuis en bedankt voor het delen van je belevenissen en ervaringen .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!