Pelgrimstocht-India-GNZ.reismee.nl

Plan voor 2012: vervolg van onze pelgrimstocht in India!

Beste mensen,

Ik heb het wilde plan om in januari 2012 naar de Kalachakra-initiatie te gaan, gegeven door Z.H. de Dalai Lama in Bodhgaya. Ik heb al een kamer die ik deel met en non... (niet lachen...).
Aansluitend wil ik met een groep studenten en vrienden van Geshe Ngawang Zopa naar het zuiden van India vliegen om onze pelgrimstocht te vervolgen. Deze keer gaan we m.n. naar bekende Tibetaans-Boeddhistische kloosters.
Om een beeld te geven van onze plannen hier een flyer met toekomstmuziek:

BEZOEK DE GROTE KLOOSTERS IN INDIA MET GESHE NGAWANG ZOPA

12 T/M 24 JANUARI 2012

Het programma van deze unieke reis onder leiding van Geshe Ngawang Zopa begint in New Delhi op 12 januari en voert de deelnemers naar de universiteitskloosters van Gaden, Drepung en Sera in India. Het programma is als volgt:

12 januari: Vertrek op eigen gelegenheid naar New Delhi. Vliegreis Nederland-India Nederland zelf regelen, de kosten hiervan zijn niet inbegrepen in de reis. U brengt de nacht door in een hotel in New Delhi waarvan u het adres krijgt. U kunt vanaf het vliegveld een taxi nemen naar het hotel. U kunt, als u dat wilt natuurlijk ook eerder naar India afreizen en dan naar het hotel gaan op 12 januari.
13 januari: Verblijf in New Delhi
14 januari: Excursie naar Agra met bezoek aan de Taj Mahal
15 januari: Vlucht Delhi naar Hubli. Aankomst in Gaden of Drepung klooster
16 januari: Verblijf in Gaden of Drepung
17 januari: Verblijf in Gaden of Drepung
18 januari: Verblijf in Gaden of Drepung
19 januari: Vertrek naar Sera klooster per bus of taxi
20 januari: Verblijf in Sera
21 januari: Verblijf in Sera bezoek aan andere kloosters in Bylakupe
22 januari: Verblijf in Sera bezoek aan Gyume Tantric College
23 janauri: Verblijf in Sera initiatie in een Krya Tantra Boeddhavorm b.v.: Chenrezig,
Manjushri, Medicine Buddha.
24 januari: Vertrek naar Bangalore airport. Einde reis. Vanaf hier vliegt u op eigen
gelegenheid en kosten naar Delhi of rechtsreeks naar Nederland of u brengt een
bezoek aan Goa of elders in India voordat u terugkeert.

De reis gaat door bij een minimum aantal van 10 deelnemers. Deelnemers dienen in het bezit te zijn van een geldig paspoort (nog 1 jaar geldig) en een visum voor India. De speciale permits voor het bezoek en verblijf in de kloosters zijn inbegrepen en worden geregeld door Geshela.

In de (voorlopige) reissom van € 700,- per persoon zijn inbegrepen: De kosten in India vanaf New Delhi tot Bangalore voor verblijf met ontbijt in hotels en guesthouses van de kloosters in 2 persoons kamers, de kosten van vervoer per vliegtuig, bus, taxi of trein in India, de permits voor de kloosters.

Niet inbegrepen zijn de kosten van de retourvliegreis naar India, de lunch- en diner kosten en de kosten voor donaties voor eventuele poedja’s, lessen en initiatie(s).

Een annuleringsverzekering is aanbevolen. De reis is een privé initiatief van de deelnemers, die zelf persoonlijk financieel verantwoordelijk zijn.

Ik heb er in elk geval wel zin in... nu nog hopen dat ik een visum kan krijgen want dat gaat tegenwoordig niet zo makkelijk hoorde ik.

Wil je ook mee? Mail naar: Fabiola.Sonam.Palmo@hotmail.com en wie weet tot in India!!

Van harte,

Laughing
Fabiola

Reacties

Reacties

catja

hoi lieverd, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en ik wens je vooral heel veel plezier. Vooral 's nachts met ons nonneke. En een gelukkig nieuw jaar, knuf Catja

Pieter

Dag Fabiola,

Las vanochtend je verslag over 2011, dat me regelmatig een glimlach op mijn gezicht gaf. Prachtig geschreven! Ik hoop dat je weer veel inspiratie mag ontvangen van Z.H. de Dalai Lama, en ik hoop jou, Alexander, David en - misschien - Esther weer eens in den lijve te mogen ontmoeten in 2012. Voor nu, en altijd en altijd:

Licht, Leven en Liefde,

Pieter.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!